tisdag, mars 29, 2016

SenSpa

SenSpa hade en facebooktävling förra veckan. Och vips så hade jag vunnit! Så ett presentkort på en 60 min ansiktsbehandling väntar på mig nu :) Underbart!

Jag som älskar allt vad spabehandlingar är, synd bara att man inte kan ge sig själv samma typ av behandlingar som man är utbildad till att göra, främst massage då. Men det känner jag mig mer benägen att betala för, då det är bra för ryggen o.s.v. Medan andra behandlingar blir jag för snål då de känns mer som "lyx" för att bli lite fin bara. Men nu jäklar ska jag unna mig det!

Ser riktigt fram emot en dag med ansiktsbehandling och frisörbesök någon gång framöver när lillan kan vara ifrån mig lite längre än 1 timme. Ska bli så skönt!

Bild lånad från senspa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!