fredag, september 21, 2012

Dejt

Idag efter jobbet blev jag upphämtad av min älskade Robert. Vi åkte hem och medan jag duschade och gjorde mig i ordning så lagade han supergod mat, nämligen tacokycklingrulle och färsk pasta! Kort därefter begav vi oss till bowlinghallen för en timmes bowling. Jag förlorade faktiskt bara med 70 poäng efter 4½ omgångar, så jag är ganska nöjd :) Hemma blev det godis, cola och film. Vi såg The Woman in Black, en skräckfilm med Daniel Radcliff i huvudrollen. Riktigt bra tycker jag, men slutet var sådär..

Vår dejt blev helt underbar och vi fick spendera en massa tid tillsammans. Men nu är jag riktigt trött efter både jobb och roligheter så nu ska jag kasta mig i säng. Natti, natt!

Tillpiffad
Älsklingen <3>
Jag vann första omgången! :) Sedan gick det utför...
Bowlingklot
Godis och dricka till filmen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!