onsdag, september 12, 2012

Födelsedagen

Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag skulle berätta mer om hur min dag firades tidigare i helgen. Det började med att jag och älsklingen for ut och åt på Safari. Jag tog kycklingfilé med mangosås och klyftpotatis. Mycket mat och mycket gott :)

Därefter åkte vi tillbaka hem där sedan vännerna droppade in eftersom. Det var partydags! Hela kvällen fram till midnatt höll festen igång, för då var det dags för krogen. Jag hade extremt roligt den kvällen/natten!

Lördagen spenderades med att bara ligga hemma och slappa, vilket var välbehövligt ;) Söndagen var det fikadags, så då kom både familj och vänner för att fira mig. Jag fick pengar, scrapbookingprylar, presentkort, en sjal, en ny dammsugare och blommor. Mycket bra saker enligt mig! :)


Tack alla som har firat mig både i helgen och idag! :) Jag uppskattar det verkligen och det värmer i hjärtat!


Rasmus i fredags
Lova i fredags
Jag i fredags
Blommorna jag fick av min älskling idag!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!