torsdag, oktober 18, 2012

Bilägare

Idag blev jag bilägare :) Jag och Robert köpte en Ford Mondeo Ghia Kombi, 2004 i röd metallic. Är riktigt nöjd med vårt nya inköp! Den är finare, bättre och jag tycker mer om den här bilen än skräpet till bil vi har haft till nu. Har varit sjukt less på den i evigheter, men nu var det ju verkligen dags för ett inköp illa kvickt så det var tur att vi hittade en sådan fin till ett bra pris :)

Men detta inköp innebär också att det är fruktansvärt knapert resterande dagar av månaden innan vi båda för lön den 27:e. Vet inte riktigt hur vi ska få ihop det, men det brukar lösa sig!

Den nya pärlan :)

Bilen

Har även jobbat kvällen och är sjukt trött och less för ögonblicket. Har nog tagit på mig lite för mycket egentligen som det känns just nu för morgondagen. Men jag får se hur det känns i morgon, kan helt enkelt bara behöva sova lite grann så kanske det känns bättre.
Fast trött lär jag vara ändå, trots hur mycket jag sover inatt. Har varit sjukt trött dagligen i 3 veckor, och inte blir det bättre av något. Har dessutom varit yr på morgonen och magen har varit obalans till och från. (Nej, jag är inte gravid!). Så jag fick nog av detta och beställde en tid hos läkaren, väntetiden är 2 veckor! Helt galet.

Nu ska jag hoppa i säng så att jag förhoppningsvis mår bättre i morgon. Natti! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!