tisdag, oktober 23, 2012

Jobbångest

Det har varit ganska mycket som har hänt den senaste tiden, så jag har inte mått så väldans bra varken igår eller idag. Har haft mycket ångest, så pass att det var riktigt läskigt att köra bil då det bara snurrade i huvudet på mig. Men det gick bra ändå. Jag tror att mycket av den beror på min jobbsituation. Det är väldigt förvirrande då jag för förlängt två veckor och sedan vet jag inget mer. Sitter och letar jobb överallt, men finns inte alltid så mycket jag kan söka..
 
Har till och med haft teammöte hemma hos mig ikväll med 3 teamledare och 2 konsulenter, vilket gick hur bra som helst!
Men det går nog inte så bra för mitt team just nu.. Vi har ett litet hinder att ta oss förbi, så jag tänker ge det ett par veckor och se vad som händer. Men för mig som enskild konsulent så har det nog aldrig gått så bra. Har jätte många demon inbokade och trivs så sjukt bra med jobbet. Det är det roligaste jag har hållit på med!

Var till Nastja på lördagkväll för lite te och prat. Fick en såhär fin present av henne då! :) 
Te, choklad och godis :)

Har även gosat med Lova hela dagen ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!