måndag, december 24, 2012

Julafton

Idag är det julafton och det har varit en riktigt bra dag! Jag och älsklingen åt frukost tillsammans. Kissarna fick sina julklappar vilket var 2 små lurviga bollar till Lova, En relativt stor råtta med pingla i till Rasmus och fin blötmat som försvann ganska fort ;)

 Vi åkte till Roberts moster där "hela" släkten träffades för julbord, fika och julklappsutdelning. I julklapp fick jag denna supersnygga dator som jag sitter och skriver på just nu!! Något jag inte alls väntade mig, men blev överlycklig utav! Utöver det fick jag pengar av svärisarna och tillsammans fick vi en Tassimo med kapslar utav svågern och svägerskan med familj.

 Vi var hemma ganska tidigt och fick avnjuta lite tid tillsammans med att packa upp julklapparna, få igång datorn och sitter just nu framför tv'n tillsammans och bara tar det lugnt. Ett alldeles perfekt avslut på denna dag!

 I morgon fortsätter vi firandet nere i Åmynnet med min sida av familjen. Totalt 16 st och då är vi bara de allra närmaste :)

Robert á la julafton 2012

Min nya fina dator!!!! :)

Moi á la julafton 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!