tisdag, januari 01, 2013

2012

Ett helt år har passerat och jag funderade häromdagen på vad som egentligen har hänt det här året.. Först tyckte jag att ingenting hade hänt, men när jag satt och funderade med Robert insåg jag att det faktiskt har hänt ganska mycket ändå.


  • Jag har tagit examen från universitetet, som SPA-terapeut. 
  • Jag har hunnit bli moster igen, 2 gånger! Till en liten Fenja och en Kaspian. 
  • Jag har blivit teamledare för Team Nexus inom Tupperware. 
  • Vi har firat 1 år som förlovade. 
  • Jag har äntligen fått hjälp med min ångest.
  • Vi har gjort om massor i lägenheten. 
  • Har skaffat en tatuering.
  • Scrapbookat massor. 
  • Umgåtts med underbara vänner och familj!

Jag hoppas att 2013 ger ännu mer upplevelser och minnen! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!