tisdag, januari 08, 2013

Tisdag

Idag har varit en ganska fullspäckad dag.. Har haft en hel del att göra så jag känner mig lite skör gällande ångesten.

Var i morse hos läkaren som sjukskrev mig till och med den sista februari. Var ganska tufft och jobbigt att sitta där. Fick ångest bara av att jag satt där, så när jag var hemma tog jag mig en tupplur..

Efter det så blev det att ringa AF och Nordemans. Åkte iväg med bilen en sväng. Kom hem, började packa ner julbelysning. Hämtade Robert på jobbet, for hem och packade ner resten av julen (allt utom gardinerna som blir morgondagens projekt).

Kort därefter blev det TW-party, så jag for iväg och hämtade sedan upp Robert på vägen hem.

Har varit ganska fullbokad idag alltså, skönt på ett sätt men samtidigt vet jag att jag inte får köra på för fullt. Så imorgon blir en "ganska" lugn dag :)

(Har för övrigt en katt som ligger på mitt bröst, min arm och tar upp halva mitt synfält. Har lite problem med att skriva då faktiskt.)

Rasmus framför datorn :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!