fredag, februari 01, 2013

Gårdagen

Gårdagen blev en riktigt produktiv dag, trots att den började ganska segt..
Jag gjorde bort att vika och lägga in tvätt, diska och en herrarns massa Tupperware-jobb. Var först iväg med en leverans och efter att vi kom hem satt jag konstant vid datorn och gjorde bort en massa jobb. Det tog mig ca 4 timmar innan jag var klar med allt. Men jisses vad saker och ting gick undan när jag väl blev fokuserad, det var precis som när jag pluggade. Har inte riktigt haft det där flowet på väldigt länge så det kändes faktiskt ganska bra!

När jag väl sedan var klar med allt tänkte jag att nu får jag unna mig och surfa runt på datorn (för jag hade inte ens tagit mig en paus och kikat på fb!) och titta på något serieavsnitt. Men då.. Då lägger Internet ner, helt och hållet. Går inte alls att få det att fungera. Så typiskt! Så då fick jag helt enkelt bara lägga mig. Men blev snabbt uttråkad när jag inte kunde surfa på telefonen... Bör jag oroa mig?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!