måndag, februari 04, 2013

Plugg

Idag var en sån där dag som jag inte visste vad jag skulle ta mig för att göra. Det var städat, diskat och inte mycket tvätt. Så inget husligt som var värt att ta sig för. Så först tog mig och gjorde bort några samtal. Efter det fick jag helt plötsligt för mig att "plugga". Och jag tyckte att det skulle bli roligt.

Jepp, ni läste rätt. Jag såg fram emot att plocka fram boken, läsa och sedan svara på frågor. Jag tycker faktiskt om det på ett sätt. Har aldrig haft problem problem med att plugga, har ganska lätt för det. Inte för att jag lär mig lätt, måste verkligen sitta och traggla mig igenom allt om och om igen. Men eftersom att det är något jag trivs med att göra så har jag inte svårt för det.

Har nu då en bok som jag har blivit tipsad om från psykologen att läsa. Den är väldigt bra upplagd med att i slutet av varje kapitel ska man svara på frågor för att se om man har förstått allt. Ett suveränt sätt för mig att lära mig mer om mina problem, då jag lär mig bäst genom att läsa och sedan skriva om det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!