fredag, februari 22, 2013

Tåg mot Lund

Sitter just nu på tåget mot Lund. Vi har redan avverkat ca 5,5 timmar på tåget ner mot Stockholm. Väntetid/matpaus i 2,5 timmar och nu är vi alltså på väg igen.

Stockholm och 08:or fascinerar mig på ett underligt sätt. Dom har Alltid bråttom, ska alltid vara först på plats och är verkligen inte rädd för att ta plats. Den lilla stund jag var i Stockholm blev jag stressad av allt folk (som mest bara springer runt överallt) och halvt äcklad av att det luktar illa överallt. Sådana gånger älskar och saknar jag verkligen lilla Ö-vik. En liten och lättsam stad, där jag trivs!


Inför Lund-resan har jag iaf hunnit göra mig fin :) Har färgat håret (svart åter igen), färgat ögonbryn och gjort en välgörande ansiktskur. Har även hunnit med att förbereda att ordna allt pappersarbete med försäkringskassan. Har ordnat möten med ungefär alla olika parter, så till veckan kommer allt förmodligen att lösa sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!