fredag, februari 08, 2013

Tuff dag

Den här dagen har varit riktigt lång och jobbig, fysiskt och psykiskt. Åkte redan klockan 9 imorse ungefär och kom inte hem förrän ca 1 timme sedan. Har alltså varit borta i 11 timmar, under den tiden har jag ätit halvdåligt, druckit dåligt och fått riktigt dåliga nyheter..

Så jag har fått kämpa på till tusen, men jag gissar på att allt snart kommer ikapp mig.. Det brukar vara så. Framförallt nu också då hela den här veckan har varit fullproppad med saker hela tiden. Har varit effektiv och duktig. Men jag vet ju att jag inte klarar av alldeles för mycket innan jag till slut ligger där.. Behöver verkligen en lugn vecka nästa vecka för att ta igen mig. Så jag tänker inte boka upp mig på något mer nu.

Börjar känna redan nu hur jag börjar vackla.. Men jag har bara den här helgen att ta mig igenom. Sedan kan jag vila.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!