måndag, mars 25, 2013

Bakslag

Idag är en ligga-i-sängen-hela-dagen dag. Det innebär att jag har en riktigt usel dag. Känns som att jag har fått ett ordentligt bakslag.. Orkar ingenting, vill ingenting. Känns som att allt är en press just nu, det är jobbigt bara att kliva upp.

Jag vet att man inte kan vara på topp jämt, att jag får bakslag mycket oftare nu, just eftersom att jag utsätter mig för saker hela tiden. Men det gör också att bakslagen tar mycket hårdare, jag blir skörare. Det känns som att jag inte klarar av lika mycket som förut, att jag börjar må dåligt tidigare.

Tror att det mesta har att göra med helgen.. Sitta bland massor av människor som jag inte känner gör att fasaden åker upp och det är oerhört påfrestande att ha den uppe hela tiden, att sitta på spänn. Så idag är jag helt slut på, har ingen ork eller motivation till att göra någonting. Så jag ska spendera min dag i sängen och titta på serier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!