lördag, april 27, 2013

Lördag

Har överlevt mina 3 dagar i Härnösand. Mycket utbildning men väldigt mycket som jag fortfarande behöver lära mig. Mina katastroftankar vill dock förstöra väldigt mycket för mig.. Men jag ska verkligen försöka få det här att fungera och jag vill ha det här jobbet. Det ska ta mig fan fungera!

Idag var jag duktig och klev upp i tid, åkte in på gymmet med Sofie och körde ett "ben-dödar-pass". Kommer att kännas imorgon är jag helt övertygad om. Har även varit en sväng hem till henne och pysslat ikväll. Hann inte riktigt bli klar med alstret, så bilder på det kommer längre fram.

Sitter just nu och smälter ner maten, Tacos. Har inte ätit tacos på evigheter, så riktigt mumsigt var det :) Sitter även och inväntar vänner för en filmkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!