söndag, juni 16, 2013

1½ månad

1½ månad and still going strong. Jag har alltså jobbat nu i ca 1½ månad. Jag har varit där varenda jobbdag, minst 7 timmar. Jag har alltså inte varit hemma en enda dag! Är så jävla stolt över mig själv att jag har klarat det så bra, så länge. Jag är sjukt imponerad faktiskt. Trodde verkligen inte att jag skulle kunna klara av detta, och jag var nog inte den enda som tvivlade på mig faktiskt. Men nog fan har jag visat mig själv, att visst kan jag!

Nu är det bara att hoppas att allt detta håller i sig. Har som det ser ut nu anställning till slutet av Augusti ungefär. Och under den tiden jobbar jag Måndag-Fredag 7.30-14.30.

Bild från Google


1 kommentar:

  1. Du är så jävla duktig vännen! Om du bara visste hur stolt jag är över dig! Jag har aldrig tvivlat på att du skulle klara det, men däremot på om du själv trott att du ska klara det. Oavsett vilket så har du gjort det och med bravur dessutom!! Du är grym vännen!

    KRAMAR! <3

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!