måndag, december 30, 2013

God Jul & Gott Nytt År!

GOD JUL 
&
GOTT NYTT ÅR!


Vår jul började med att vara hos min familj, i Åmynnet, på julafton. Det blev Kalle, julmat och trevligt sällskap. I julklapp fick vi en brandsläckare, stekpanna, pengar och lotter. 
Juldagen spenderades hos Roberts familj, i Komnäs. Även där god mat och trevligt sällskap. I julklapp fick vi en fritös och en ljuslykta. 

Mellandagarna har jag spenderat i soffan och sängen. Har varit förkyld alla dagar och varit halvt däckad. Får dessutom mycket ångest i samband med att jag blir sjuk, så det blir extra jobbigt. Men nu börjar jag äntligen bli bättre!

På nyårsafton ska vi vara i Hållen hos våra goda vänner, fruarna Lidberg. Vi ska äta middag och bara spendera kvällen tillsammans, och drescoden är Myskläder :) Kommer att bli jätte mysigt! 



God fortsättning på det nya året! 


Julgran, med Lova

Julgran, med Lova där också

Robert på Julafton

Jag, på julafton

Jag, på julafton



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!