fredag, februari 14, 2014

Alla hjärtans dag

Idag är det den magiska dagen där alla blir kära och världen är helt underbar. Eller.. Nja, tror inte det va.

En helt vanlig dag egentligen, men jag gillar ändå idén med att man ägnar lite mer tanke åt sina nära och kära. Idag har jag följt en vän initiativ till ett projekt som hon startade, det heter "100 love letters".
Det går alltså ut på att man skriver ett kärleksbrev och lämnar brevet, någonstans så att någon kan hitta det, läsa det och bli glad över detta. Jag tyckte att idén var helt genialisk och jag var bara tvungen att vara med, så jag skrev ihop 3 brev och har lagt dom lite varstans i stan under dagen :)

De 3 breven jag skrev ihop 

Vår alla hjärtans dag har annars spenderats på ett lugnt sätt. Vi såg på filmen Frozen, som för övrigt var jätte bra! Och till den åt vi kladdkaka och hallondröm, mumsigt värre :) En riktigt lagom kärleksfull dag tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!