onsdag, mars 05, 2014

Avslutad tjänst

Jag har idag tagit beslutet, efter att ha pratat med min arbetsgivare att jag kommer att avsluta min tjänst hos dom. Jag kommer alltså från och med 2014-03-16 inte längre ha anställning på Manpower och inte fortsätta på Com Hem. Det känns faktiskt bra. Jag behöver fokusera på annat och har märkt att jag har mått bättre bara under den här tiden som jag har varit hemma och sjukskriven. Så nu blir det fokus på att må bra och hitta ett nytt jobb som jag trivs med och klarar av. Tror att allt kommer att bli bättre då.

Nu hoppas jag bara på att inte få någon smärre chock om någon dag för att jag kommer att vara arbetslös ett tag. Men efter att jag hade skrivit igår om att försöka ta tag i saker idag så mådde jag bättre och fick saker gjorda. Så det vekar som att mitt program och allt slit med ångesten faktiskt börjar löna sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!