fredag, mars 21, 2014

Imponerad

Jag är ganska så imponerad över mig själv faktiskt. Jag är jävligt bra, stark och klarar av allt! Jag är bäst! :)

Jag var hos min psykolog idag och vi pratade en del om hur det har varit och vad som kan komma att bli. Vi kom fram till i alla fall att jag har gjort sjukt stora framsteg under det här året. Jag kan hantera min ångest på ett helt annat sätt än förut, jag vet vad som är bra för mig och vad jag ska undvika. Jag vet hur jag bryter beteendemönster (även om det tar ett tag) och jag vet hur jag ska tänka i alla situationer.

Än om allt är väldigt svårt, extremt påfrestande och känns nästintill omöjligt ibland så klarar jag av det. Jag är i princip frisk nu, skulle man nästan kunna säga. Det finns alltid saker att jobba på och jag kommer antagligen att dras med detta resten av livet, just eftersom att jag är en så pass känslig person. Men nog fan ska jag klara av det också. Jag har kommit jätte lång på denna tid och jag ska ta mig ännu längre. Jag jobbar fortfarande på saker och ting själv, hemma, för att ständigt komma vidare.

Jag har även tagit tag i att försöka komma igång och träna lite mer igen. Har gått på 2 Tabata (högintensiv intervallträning) pass. Gjorde tester idag och ska nu jobba i 4 veckor för att sedan göra om testerna och se om det blivit någon förbättring. Kändes riktigt bra idag på det passet faktiskt. Klarade av vissa övningar bättre än väntat! *stolt*

Jag är bäst! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!