måndag, april 21, 2014

Helg

De två senaste helgerna har varit fullt upp med.. Eller ja, det känns som om det har hänt mycket den senaste veckan. Förra helgen hade vi inflyttningsfest. Det var hur trevligt som helst, hade verkligen jätte roligt. Alla våra vänner kom och det blev en lyckad kväll! :D

Under veckan har jag fått sommarjobb på 8 veckor, men kommer antagligen börja tidigare och kommer redan nu snart att vara vikarie om någon är sjuk :) Så det har löst sig för sommaren, ekonomiskt i alla fall. Känns jävligt bra. Om än lite nervöst nu då jag inte har jobbat på ett tag..

Nu är det ju påsk. På långfredagen åkte jag, Johanna, mamma och pappa ner till Ikea. De för att titta på kök och jag för att köpa in saker till sommareventet :) Det blev en liten summa, dyrast var nog de 40 vinglasen ;P Men det kommer att bli asbra! Ska börja pyssla ihop dekorationer nu framöver.

Har påbörjat lite projekt nu. Projekt ta fram vår/sommar kläder och skor gjorde jag idag. Under veckan ska jag organisera i mina två "slänger-in-det-som-får-plats-för-tillfället"-skåp. Blir knäpp på sådant, men nu ska det åtgärdas.

Ha en fortsatt trevlig påsk! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!