torsdag, april 03, 2014

Jobb sökes!

Jag har varit arbetslös i 2½ vecka nu och jag börjar bli smått less på det. Får lite ångest och dåligt samvete över att jag inte har något jobb. Jag vet att dom inte växer på träd och jag har redan sökt säkert 20 olika typer av arbete, men inget napp ännu. Jag har idag varit ute på varenda mataffär i hela stan i princip, men de vill bara ha sommarjobbare, vilket jag redan har klart på ett annat ställe om inget annat dyker upp inom en snar framtid.

Så jag tänker att jag lägger ut en liten efterlysning. Om det dyker upp något arbete som ni hör eller vet om som kan passa mig så får ni gärna hojta till. Det ska vara inom en rimlig gräns för hur långt bort och som sagt ett arbete som passar mig. Det börjar bli tufft med lite pengar just nu..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!