söndag, juli 19, 2015

Bröllopsdag

För ett år sedan blev vi man och hustru. Vi hade en helt underbar dag med familj och nära vänner som närvarade vid vigseln. Ett minne för livet och jag fick även en själsfrände för livet.

Robert är den som alltid ställer upp och som alltid stöttar mig. Han har varit vid min sida i de mörkaste stunder och de mest glädjefulla. Han är en kärleksfull, omtänksam och rolig man som alltid ser till mitt bästa först. Han ser alltid till att fortsätta hjälpa mig att utvecklas och hantera mina tidigare demoner som ibland kommer på besök och han är värd allt för mig. Jag älskar det roliga och tokiga vi har tillsammans och jag älskar att han tar sig tid för att vara med mig. Han är perfekt!

Han är min make, min bästa vän och min stöttepelare i livet. Och jag ser fram emot många fler år tillsammans med dig, Robert!  

Bröllopsdag

Älskar dig! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!