måndag, augusti 10, 2015

Ny layout

Har roat mig med att göra en ny layout med lite ljusare färger idag. Tycker att det blev riktigt bra faktiskt. Fick lära mig lite också om hur jag kunde ändra min bild i slutet av varje inlägg osv. Robert visade, men jag gjorde nästan allt helst själv. Blev i alla fall riktigt nöjd.

Har dock inte varit särskilt nöjd över dagen i sig. Har haft en allmän skräpdag med antingen ångest eller hormoner som har spökat sedan igår. Svårt att skilja det åt ibland eftersom att i båda fallen blir jag ledsen av ingenting. Jag har i alla fall märkt att lillan gör mycket mindre liv av sig när jag är nere och ledsen. Hon är mycket lugnare, så hon märker av det och reagerar på det. Sen om det är bra eller dåligt vet jag inte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!