måndag, september 07, 2015

Abstinens

Idag är det 5:e dagen sedan jag halverade min dos. Igår började jag känna av vissa biverkningar och idag fick jag nya biverkningar. Så dagen har spenderats hemma mestadels. Var in en snabb sväng på jobbet i morse och gjorde en sak. Mest för att bevisa för mig själv att det är pga tabletterna och nedtrappningen som gör att jag mår dåligt just nu. Blir lätt nojig över att det är en ny svacka som jag hamnar i annars.

Har haft hjärtklappnings, darrningar, muskelryckningar, myrkrypning, huvudvärk, illamående (kräktes upp lunchen. Men det kan även bero på hormonpåslag från Lillan) osv. Så det är en hel del som händer i kroppen och det är jobbigt att hantera det.

Men efter att ha pratat med chefen (som för övrigt är den bästa och förstår precis allt) så känns allt bättre. Det blir ett par dagar hemma för att landa i det hela och rida ut de värsta biverkningarna (förhoppningsvis).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!