tisdag, oktober 20, 2015

Fixerad

Var hos barnmorskan igår för en kontroll. Värdena låg på samma nivåer som tidigare så det var inga problem där. Hon kollade även hur Lillan låg som i magen och nu var hon fixerad med huvudet nedåt och orubblig. Så nu ligger hon där hon ligger, förberedd på att komma ut.
Det förklarar den tunga känslan jag får på kvällarna nu och breddningen på höften och hela bäckenet. Tydligen blir det svullet med det trycket som ligger på hela dagen, så jag måste vila mer nu och ta det lugnt på dagarna (vilket jag redan gör).

Det innebar även en möjlighet att hon kan komma tidigare än beräknat, så det är bara att vänta och se. Min känsla säger att hon kommer lite tidigare, det har den alltid gjort. Och mina känslor har stämt in hittills.. Vi får helt enkelt vänta och se, det är i alla fall 1 månad kvar idag till BF.

Tänkte lägga in bilden på mina och Roberts förutsägelser angående ankomsten av Lillan, men hade de bara hemma på datorn.. Så det får bli från Google istället.


Bild från Google



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!