fredag, oktober 16, 2015

Ny energi

Har insett att jag verkligen behövde få vara hemma nu på slutet. Med 5 veckor kvar så är det fortfarande lite att göra och läsa på om. Komma underfund med vilken typ av förälder man vill vara osv. Hela livet kommer att få en helt ny vändning och det är en stor process att jobba sig igenom, och jag är inte klar med den än känner jag.

Är tydligen lite trevligare att vara med också nu när jag få vara hemma. Istället för att ha gjort slut på all min energi på jobbet och vara trött, less och sur resten av dagen/kvällen för att jag inte orkar med. Så efter förra veckan, som bara spenderades i soffan och vila upp mig, för det var bara det jag orkade med, så kan jag faktiskt göra lite saker på dagarna nu. Inte mycket, för jag får snabbt ont, men jag har lite mer energi i alla fall.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!