onsdag, november 18, 2015

Hemmavid

Igår var vi in och veckohandlade på jobbet (som vi alltid gör). Var inte så mycket och det gick rätt fort. Blev även en sväng upp för att inhandla några små saker.. Sedan hem för att göra middag.
Så efter dessa små ärenden som jag var med och gjorde så hade jag fruktansvärt ont på kvällen. Ischiasnerven och fogarna ville ta kål på mig tror jag.. Så jag tiggde till mig lite massage från min kära make för lite avslappning och försök till att lätta på trycket i bäckenet. Det fungerade hyfsat, hade fortfarande ont hela kvällen dock.

Så nu har jag bestämt att det blir mest att vara hemmavid hela tiden nu fram till förlossningen. Det är inte värt att åka iväg, få jätte ont och behöva ha den extra smärtan när det väl är dags att åka in. Soffan får bli min bästa vän framöver :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!