onsdag, november 04, 2015

Hormoner

Nu när det börjar närma sig (37+4) så har hormonerna börjat flöda mer. När vi hade städat lägenheten grinade jag för att vi hade glömt att putsa speglarna, bland annat. Det är tuffare och svårare att hantera alla graviditetskrämpor mentalt och idag grinade jag när en karaktär i en serie födde sitt barn. Så det är lite kalabalik i mitt huvud.. Inget är riktigt som det ska just nu. Känns som att man blir ledsen och upprörd för allt just nu, och jag brukar inte vara sån. Men det är bara att ta en dag i taget och försöka överleva så gott det går tills hon har bestämt sig för att komma ut (men jag hoppas att det är snart!!)

Men nu börjar jag längta efter henne jätte mycket nu, samtidigt som jag är fruktansvärt less på det här. Vill bara att hon ska komma ut nu så att jag slipper alla dessa krämpor och biverkningar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!