fredag, januari 22, 2016

Åka buss

Idag åkte jag och Lilja buss in till stan helt själva. Det gick riktigt bra faktiskt!
Ringde dock Robert typ 3 gånger och min syster om råd för klädsel, hennes förkylning och kylan. När jag tyckte att jag fått all information så lyckades vi ta oss till bussen, in i bussen och dessutom ut ur bussen. Lyckligtvis somnade hon redan på väg ner för trappen hemma och hon sov ända fram till hemresan i bilen.

I stan mötte vi upp Sofie för lunch på UH, Hon tyckte dock att Lilja inte var så trevligt sällskap, vilket jag förstår, men jag tyckte att det var ganska skönt att slippa försöka få ordning med amning ute. Det är ganska krångligt med amningsnapp, maningsponcho och barn som ska synkroniseras ihop (inte det lättaste).

Har i alla fall fått lite förtroende för mig själv att testa mer framöver. Får se hur det går nästa gång.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!