söndag, februari 28, 2016

Helg

Så var denna helg snart slut också.. Denna helg har jag och Lilja varit själva ett par timmar vardera dag då pappan har varit och lirat hockey på Höga Kusten Pond Hockey Tournament. Har gått bara bra, är ju som van detta nu då det är bar vi två på vardagarna. Men ibland ser jag fram emot helgerna för att få lite mer avlastning.

Igår, lördag, var vi och svirade runt i stan under tiden. Åkte till strömsknallen, Bazaar och Ö&B. Shoppade en servettlåda och snacks till kvällen :)

Piffade till och med upp mig lite grann med uppsatt hår och smink. Var faktiskt smått underbart, för jag kände mig mer som mig själv, som Anna och inte bara en sliten mamma. För på vardagarna orkar jag faktiskt aldrig anstränga mig, utan det blir alltid au naturel.

Väl hemma så blev det god middag med hemgjorda strips, fläskytterfilé och sallad. Efterrätt blev blåbärspaj. På kvällen myste vi också själva till melodifestivalen medan pappan var borta på poker och lite galej.

Så overall en helt okej helg med familjen! 

Piffig!

Middag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!