fredag, mars 04, 2016

Förkyld

Hade en konstig känsla i kroppen igår kväll och idag när jag vaknade var jag förkyld. Det började hos Robert i början av veckan och nu har den alltså bosatt sig även hos mig.. Jag som har kämpat för att hålla borta alla förkylningar för att inte bli helt förstörd när jag måste ta hand om Lilja. Så det känns ganska drygt att ha dragit på mig den här nu.. Får inte vila ordentligt heller, då nattsömnen har varit sämre nu i 2 dagar och jag inte har fått möjlighet att vila på dagen, tack vare den lilla damen (hon har ett sjätte sinne som vaknar så fort jag lägger omkull mig för att vila, oavsett hur länge hon själv har sovit). Det blir nog att bara vara hemma och kurera sig ett par dagar nu. Jag hoppas bara att hon slipper bli förkyld!

Trött och sliten



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!