torsdag, mars 10, 2016

Fortsatta förkylningar

Här fortsätter förkylningarna att florera. jag och Robert har bara lite snuva kvar, men knappt märkbart. Lilja däremot har dragit på sig en förkylning nu. Vi är inne på andra dagen med snuva, nysningar, hosta, trötthet och lite allmän slöhet.
Men det går rätt bra för henne ändå. Hon sover mer och äter/dricker mer, ganska precis som väntat (man behöver ju själv samma sak, mer vila och äta/dricka ordentligt), men annars är hon ganska pigg och med i svängarna ändå, än fast hon inte orkar vara vaken lika länge och behöver lite mer närhet och gos. Men i vädret som har varit denna vecka (och min egna förkylning) så har jag mer än gärna stannat hemma, inne, och myst med henne. Jag var risig i 3-4 dagar, så vi får se hur länge det sitter i för lillhjärtat.

Nu ska jag ta och lägga mig i alla fall. Har lagt henne för natten (för ca 30 min sen) och vill jag lyckas skramla ihop mina timmars sömn som jag behöver så måste jag också lägga mig nu, främst eftersom att det dessutom tar minst 30 min innan jag faktiskt somnar. Så...
God natt på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!