fredag, april 29, 2016

Lunch på stan

Idag hade jag och Lilja bestämt träff med en annan mamma och hennes dotter (som är 1 månad äldre än Lilja). Vi åt lunch på stan tillsammans och strosade sedan runt en stund och gjorde några små ärenden när barnen ville sova. Vi umgicks säkert i 2½ timme och vi har redan bestämt en andra dejt till veckan då vi ska gå på babyrytmik tillsammans :)

Lilja tyckte att det var så spännande att titta på den andra flickan och de verkade ha en egen konversation emellan sig medan jag och S pratade på om diverse saker och funderingar kring våra barn. Så roligt att träffa andra med barn i samma ålder och se att det är fler med samma orosmoln som en själv har. Jag är visst inte den enda nojiga förstagångsmamman, haha!

Lilja har varit så glad och mysig idag här hemma sedan vi kom hem, förutom nu då det är det vanliga kvällsgnället (men inte mer än vanligt).

Jag och min glada busing

Hela familjen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!