fredag, maj 20, 2016

6 månader

Grattis Lilja på 6-månaders dagen! 

Snygg i klänning idag!
Idag blir min Liljebus 6 månader! Helt sjukt att det redan gått 6 månader(!) sedan hon föddes. Minns det fortfarande som om det vore igår, en av de bästa dagarna i mitt liv! Hon är min ögonsten, mitt hjärtegull och min underbara och vackra dotter som jag älskar över allt annat!

Vi firade med att träffa bästa Sofie på stan för att luncha och promenera runt lite grann. Jag shoppade lite mera nytt till Lilja då vi inte har några kortärmade bodys till henne alls inför sommaren. Så det blev 3 bodys, 1 par leggings med "ankstjärt" och ett hårband som hon ska få ha med sin outfit imorgon. 

Ska även föreviga henne genom att ta hand- och fotavtryck med fingerfärg i helgen, uppdaterar om det när det är gjort :) 

Shoppat massa fina Newbie kläder!

Piffig mamma



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!