söndag, juli 17, 2016

Filmkväll

I fredags var första gången jag satt uppe ett tag efter att jag lagt Lilja. Och det har fortsatt varje kväll nu i helgen. Igår hade jag och Robert filmkväll, för första gången på flera månader. Hann inte se hela filmen dock, utan vi tog resten nu ikväll. Men jag är ändå väldigt nöjd över att kunna sitta uppe 1-1,5 timme extra!
Vi såg Deadpool (superbra och rolig film!) och hade till och med dukat upp med godis och dricka! Riktigt filmmys med den bästa! Så underbart att få lite tid tillsammans och få andas ut lite grann innan nattpasset drar igång.

Känns så bra att få göra lite mer saker som inte funkar lika bra med en aktiv 8-månaders bebis som vill ha uppmärksamhet och dra i allt man försöker ta sig an. Nu ser jag fram emot spel, serier, filmer och massa mys med min bästa make på kvällarna!

2 snapshots, från gårdagskvällen och ikväll



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!