lördag, augusti 20, 2016

9 månader


Idag blir min underbara tjej hela 9 månader! Hon känns så stor nu helt plötsligt. Hon är ju faktiskt stor, men hon kan så mycket saker nu. Sitta, krypa, dra sig upp och ställa sig mot möbler, äta lite mat, gå med gåvagnen lite grann. Det är helt galet vad hon har utvecklats under den här tiden. Och framförallt de här senaste två månaderna, som det mesta har hänt. Hon är så fin och underbar min lilla tös, min dotter!

Vi var såklart in på BVC för en egen mät- och vägkontroll igår. Hon väger 10560 gram och var ca 76,5 cm lång (men då gick hon även ner nästan 300 gram tidigare då hon blev så febrig i samband med urinvägsinfektionen). Tur att vi har plockat fram 80-kläderna till henne :) Vår stooora tjej!

Jag har nu påbörjat ett album med layouts till min skrutting. Har gjort två sidor hittills och jag är ganska nöjd faktiskt. Det är rätt svårt, främst då jag aldrig har jobbat med layouts förut. Men det är roligt och utvecklande!
Fixade även i ordning ramen med hand- och fotavtrycken som vi gjorde då hon var 1 månad gammal, med tillhörande foto. Ska bara hitta ett bra ställe att sätta upp den på!

Ram med avtryck - 1 månad gammal

Scrapbookingalbum


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!