måndag, oktober 31, 2016

Pysselträff

I helgen var det High Coast Scrap höst-pysselträff. Sist jag var på en av pysselträffarna var 1½ år sedan, så det var riktigt roligt att få vara där igen.
På lördagen var jag där heeeela dagen och kvällen. Från 9 på morgonen till 23.30 på natten. Var rätt slut på där på slutet kan jag säga..
Dagen efter var jag bara där mellan 11-15.30 innan jag for hemåt då allt var slut.

Jag vann till och med 1:a pris i en tävling som hölls under söndagen. Jätte roligt! Jag som aldrig vinner något, och framförallt inte på sådant där. Jag är inte tillräckligt duktig om man jämför med alla som är där.

Jag jobbade med lite layouts i alla fall, något nytt som jag aldrig har arbetet med förut. Kort och alster har varit min grej. Layouts tycker jag är väldigt svårt, men eftersom att jag har ett album för Lilja om hennes första år så får jag lära mig helt enkelt, haha!

Lägger inte ut bilder på allt då många inte var helt färdiga när jag fotade dom. Men här kommer 3 kort/alster som jag gjorde under helgen.

Ett shaker card

En väska som jag vikt och dekorerat. Vann pris med denna :) 

Ett kavaj kort

Det var skönt att få vara själv hemifrån och göra något jag verkligen tycker om. Det gav massor av ny energi (trots att jag var dötrött när jag kom hem!) att orka med här hemma igen. Det var verkligen behövligt just nu då all ork har trutit på slutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!