måndag, februari 20, 2017

1000 inlägg

Nu har jag publicerat 1000 inlägg här på bloggen. Galet många alltså!
Det har hänt så sjukt mycket sedan jag startade den här för 6 år sedan. I Februari 2010 kom första inlägget. Egentligen är det inte så många inlägg, baserat på hur många år den faktiskt har existerat. Men det har pendlat mycket upp och ner. Vissa år har jag knappt skrivit några inlägg alls, medan andra har varit fullproppade. Det är fortfarande så känner jag. Vissa veckor är det flera inlägg, medan många, de allra flesta skulle jag vilja påstå, är rätt innehållslösa. Men det är väl så livet är...

Oavsett så kändes 1000 rätt mycket. Hela bloggen startade jag mest för att ventilera en hel del kring mitt psykiska mående som jag haft problem med i många år. Men sedan jag äntligen fick träffa min psykolog så har allt varit bra (kommer aldrig bli helt bra, men jag är så frisk som jag kan bli). Den förvandlades till att bli mer vardaglig och bli mer av en dagboksblogg kring mig och mina olika intressen och bestyr, men nu har den bytt genre lite grann till mer familjär och barn (vilket ju är fullt förståeligt eftersom att det är min värld just nu). Det är intressant att blicka tillbaka och se i vilken riktning livet har gått och vad man faktiskt har gått igenom och lyckats åstadkommit under dessa 6 år. Det är intressant att se faktiskt!

Jag har kommit rätt långt under den här tiden skulle jag våga påstå! Nu kör vi på i minst 6 år till :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!