torsdag, februari 16, 2017

Vinst

Idag vann jag en facebooktävling sponsrad av Babyland där jag kommer att få ett set med gå/vita leksaker från märket JaBaDaBaDo. Ett underbart leksaksmärke med jätte fina träleksaker av hög kvalité. Så roligt att Lilja ska få sådana fina saker! :)
Blev så otroligt glad när jag såg detta. Satt på Ikea och åt lunch med mina föräldrar och min syster i just det ögonblicket och jag tjoade och hojtade ut att jag hade vunnit en tävling där och då, av ren lycka. Kan vara så att andra besökande märkte det, men det må så vara, det får jag bju på, haha! Lycklig blev jag i alla fall!

Bild lånad från babyland.se

Något annat väldigt bra hände denna vecka också. Robert började sitt nya jobb i onsdags. Det är dock en tidsbegränsad anställning (med möjlighet till förlängning på annan front senare) som ansvarig för däckhotellet på Bilbolaget. Det är mycket att göra nu framöver under däckbytarsäsongen, men sedan är det tyvärr inte mer. En ny början är det i alla fall och en fot in på ett nytt ställe. Så vi får hålla tummarna för att det blir under en längre tid!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!