lördag, april 29, 2017

Sminkning på Make up store

Förra helgen var vi på både 30-års kalas och 1-års kalas. Passande nog inför 30-års kalaset så hade jag en gratis sminkning på Make up store inbokad. De hade nämligen en tävling på facebook för några veckor sedan och där jag blev en av vinnarna. Mycket roligt! Det slutade med att jag och Johanna var där och blev sminkade (man fick ta med sig en vän). Alltid roligt att bli ompysslad och bli fin av en professionell make up artist som kan sin sak liksom.

Sminkad för 30-årskalas


Den här helgen har hittills bjudit på en helkväll på relaxen med mina två finaste vänner. Så underbart skönt det var att bara njuta där hela kvällen igår och att få ta igen så mycket tid med de båda. Det behövdes verkligen! Återhämtning på hög nivå!
Idag blir det en lugn dag hemmavid för mig och Lilja. Det enda på "Att göra listan" idag är att bada Lilja. Så det är rätt skönt, inga måsten idag.
Imorgon ska vi till vänner och grilla, så det ska bli trevligt! Ser fram emot det massor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!