tisdag, november 21, 2017

Frisören

För snart två veckor sedan var jag äntligen hos frisören igen efter 1,5 år. Det var så skönt att sitta och bli ompysslad rejält. Det blev en stor förändring denna gång. Och det kostade därefter också.. Men det var jag tusan i mig värd! :)
Klippte av en bra bit på längden, sisådär 1,5-2 decimeter. Klippte lugg och färgade in lite ljusa slingor. Och det blev sååå bra! Jag är så galet nöjd med min nya frisyr. Det är lite jobb med att hålla den snygg ibland, men det är i alla fall en frisyr som jag trivs med. Och ett hår jag kan hålla utsläppt nu utan en massa trassel och tovor.
Det tog en dag för Lilja att vänja sig, men sedan var hon på banan med det också. Nu är det inte konstigheter längre.

Bilder på den nya frillan direkt från frisören:

Med glasögon

Utan glasögon


Några tycker att vi är lite mer lik  nu ;) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!