fredag, november 17, 2017

Pysselhelg

För 3 veckor sedan var det pysselhelg på Nolaskolan. Jag vet att jag är lite sent ute med att skriva om det, men datorn startas i princip bara upp när jag måste betala räkningarna, så inte särskilt ofta med andra ord. Därav det rätt döda och tomma flödet här. Det blev visst så när man flyttade till hus.. Ingen energi till något annat.

Hur som haver. Pysselhelgen var det. Jag var där, som ca 100 personer till denna helg och pysslade som ett tok. Jag fokuserade i princip hela helgen på att göra layouts och jag utvecklades enormt mycket inom det området. Jag som aldrig gjort sånt särskilt mycket och inte alls varit särskilt bra på det, blev faktiskt riktigt nöjd med många av mina alster denna gång. Jag hade även väldigt roligt där. Det är alltid så givande att åka på dessa pysselträffar och så utvecklande då man inspireras av alla andra hela tiden. Så värt att åka dit och ladda batterierna med en massa skoj, surr och pyssel!

Alla var till en tävling, därav den stora skillnaden på uppläggen. Nu var alla redan i ett fotoalbum när jag fotade så plasten kan skimra lite och ge lite fel färg, men ni ser helheten i alla fall. Sedan blev det även en chokladask och ett födelsedags-/farsdagskort.
Här är mina skapelser från den helgen:









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!